Szakmai tréningek
Angol nyelvi tréningek
TRÉNER KÉPZÉS ONLINE
Az online képzés célja olyan HR szakemberek, menedzserek, vezetők, vállalkozók trénerekké való képzése, akiknek fontos, hogy a megbeszéléseken, tárgyalásokon eredményesen szerepeljenek, akik prezentációjukhoz újabb gyors megoldásokat, technikákat tudnak majd alkalmazni, akiknek fontos, hogy kommunikációs, készségfejlesztő, soft-skill, kompetencia fejlesztő és érzékenyítő tréningeket tudjanak megszervezni és lebonyolítani.
Képzés rövid leírása
A tréner képzés három egymásra épülő modulból áll:
Tréner képzés I.: Tréneri önismeret és kommunikáció
A modul célja saját és mások viselkedésének, érzéseinek, motivációinak pontosabb megismerése, helyzetekre adott érzelmi és viselkedési válaszok beazonosítása, tudatosítása. Önismerettel, kommunikációval kapcsolatos tréningek tervezése, lebonyolítása.
Modul megnevezése |
Elmélet |
Gyakorlat |
Összesen |
Tréneri önismeret és kommunikáció |
10 |
18 |
28 |
Időbeosztás:
2021. június 23-július 5. hétfőn és szerdán 16:00-19:00, pénteken 14:00-19:00 között
Tréner képzés II.: Tréneri eszköztár és csoportdinamika
A modul az online tréneri eszköztár kialakítására, használatára (tréneri prezentáció, moderáció, facilitáció, vizualizáció, szituációs játék) és a csoportdinamikára (csoportfejlődési fázisok, érzelmi intelligencia, empátia, ellenállás kezelése) fókuszál.
Modul megnevezése |
Elmélet |
Gyakorlat |
Összesen |
Tréneri eszköztár és csoportdinamika |
10 |
18 |
28 |
Időbeosztás:
2021. július 14-26. hétfőn és szerdán 16:00-19:00, pénteken 14:00-19:00 között
Tréner képzés III.: Tréning tematika felépítése és tréning lebonyolítása
A cél, hogy a résztvevők képesek legyenek felépíteni és kidolgozni egy tréning folyamat tematikáját, megtervezni a szükséges gyakorlatokat és munkafüzetet, handout-ot készíteni. Majd a tréninget lebonyolítani és értékelni, tovább fejleszteni.
Modul megnevezése |
Elmélet |
Gyakorlat |
Összesen |
Tréning tematika felépítése és tréning lebonyolítása |
10 |
14 |
24 |
Időbeosztás:
2021. augusztus 23-27. hétfő, kedd: 16:00-19:00, szerda, csütörtök: 16:00-20:00, pénteken 14:00-19:00 között.
Megszerezhető végzettség
Tanúsítvány
Képzési díjak (a 3 modulra vonatkozóan összesen)
Teljes tandíj egyösszegű befizetés esetén: 250.000 Ft + ÁFA
2 részletben történő fizetés esetén 2 x 140.000 Ft + ÁFA
Bővebb információért és felmerülő kérdéseivel keressen bennünket: felnottkepzes@atalanta.hu
BERUHÁZÁSI MENEDZSMENT TRÉNING
Az Atalanta Oktatási Kft., olyan szakembereknek ajánlja BERUHÁZÁSI MENEDZSMENT TRÉNING képzését, akik építőipari, műszaki technológiai, közbeszerzés területen látnak el kivitelezési, építésvezetői, adminisztratív, menedzseri vagy vezetői feladatokat. A tréning gyakorlat centrikus.
Beruházási menedzsment tréning
KÉPZÉS CÉLJAA Wekerle Sándor Üzleti Főiskola olyan szakembereknek ajánlja BERUHÁZÁSI MENEDZSMENT TRÉNING képzését, akik építőipari, műszaki technológiai, közbeszerzés területen látnak el kivitelezési, építésvezetői, adminisztratív, menedzseri vagy vezetői feladatokat. A tréning gyakorlat centrikus.
TRÉNING ÜTEMEZÉSE2 nap
2 x 8 óra
1. nap
- A közbeszerzés tapasztalatai, a közbeszerzésben meghatározott időpontok, adatok ismertetése.
- A határidők.
E fejezet gyakorlati tapasztalatainak ismertetése.
- Beruházás indítatásának tárgyi, anyagi és személyi feltételei.
- A beruházás indítása előtti kivitelezői feladatok számbavétele, felelősök kijelölése.
- A beruházóval történő megbeszélések, megállapodások, szerződés előkészítés.
- A munkaterület ellenőrzése, bejárása, közművesítésének meghatározása, a munkaterület minősítése.
- A beruházás tervdokumentációjának ellenőrzése, a tervekkel kapcsolatos észrevételek, javaslatok.
- A beruházó és kivitelező a beruházással kapcsolatos feladatainak közös értelmezése.
E fejezet gyakorlati tapasztalatainak ismertetése.
- Beruházási szerződés tartalmi követelményei.
- A beruházási szerződés összefüggései, adatok, helyszínek, felvonulások, kezdési és befejezési határidők, ütemtervek, munka ütemezése, teljesítési határidők.
- A beruházási szerződés záradékai, mellékletei, átadás-átvételi eljárások meghatározása.
- Jótállási, garanciális kötelezettségek.
- A beruházási szerződés megszűnésének tartalmi követelményei.
E fejezet gyakorlati tapasztalatainak ismertetése.
- A beruházások lebonyolításának rendszere, üteme, feltételei.
- Szerződéskötés utáni általános és szakfeladatok meghatározása, elvégzésének üteme.
- Az „E” napló rendszere, meghívások, szereposztások, bejegyzési feltételek.
- Kivitelezés előtti szerepek meghatározása, azok elfogadása.
- A beruházó menedzsmentjének a felállítása.
- A kivitelező menedzsmentjének a felállítása.
E fejezet gyakorlati tapasztalatainak ismertetése.
- A beruházással kapcsolatos beszerzések
- A beépítendő anyagok beszerzésének feltételei, ütemezése, szállítási feltételek, organizáció meghatározása, organizációs terv készítésének alapjai, feltételei, rendszere.
- Teljesítménynyilatkozatok beszerzése, azok rendszerezése.
E fejezet gyakorlati tapasztalatainak ismertetése.
2. nap
- A beruházás folyamata.
- Átadás-átvételi eljárás feltételei.
- Organizáció szerinti felvonulás, telepek, tárolók elhelyezése.
- Toronydaruk helyének meghatározása és telepítésének feltételei.
- A kooperációk idejének és helyének meghatározása.
- A kivitelezés menete, ütemezése, határidők megtartásával.
- A kivitelezés során a szakágak összehangolása, ütemezése.
- A kivitelezés sorrendje, az épületszerkezetek készítése, ütemezése, technológiája.
- A kivitelezésnél felhasznált anyagok, gépek, berendezések beszerzési folyamatának meghatározása, a kivitelezési ütemhez való hozzárendelése.
- Részhatáridők betartásának feltételei.
- Folyamatos konzultáció feltételeinek biztosítása és meghatározása.
- A kivitelezés leállításának szabályai, feltételei.
- A kivitelezéshez tartozó dokumentumok rendszerezése, naprakész feltételeinek a biztosítása.
E fejezet gyakorlati tapasztalatainak ismertetése.
- A kivitelezés befejezésének a feltételei és lépései.
- Az átadás-átvételi eljárás meghirdetésének szempontjai, feltételei.
- Az átadás- átvételi eljárás menete.
- A hibajegyzék elkészítése, határidők megadása.
- A felmerült problémákra történő reagálás, megoldások számbavétele.
- A beruházás próbaüzemének a feltételei, és annak problémamentes elvégzése.
- A kivitelezés során összegyűjtött dokumentumok, garanciális és szavatossági rendszerek megléte és átadása.
- A beruházás zárása, az „E” napló zárásának feltételei
E fejezet gyakorlati tapasztalatainak ismertetése.
400.000.- Ft + Áfa
HELYSZÍN
1083 Budapest; Jázmin utca 10.
BESZERZÉS TRÉNING
A tréning során a résztvevők elsajátítják a beszerzés alapismereteit, megismerik és megtanulják alkalmazni azokat a módszereket amelyek segítségével magas szinten képesek lesznek ellátni beszerzési feladataikat. Képesek lesznek hatékony és eredményes beszerzési tárgyalásokat folytatni valamint megismerik a legkorszerűbb beszerzési technikákat.
- beszerzési alapismeretek,
- beszerzési technikák
- e-beszerzés
- tárgyalástechnika
- asszertivitás
- konfliktuskezelés
ÉRTÉKESÍTÉS TRÉNING
A tréning célja, hogy a résztvevők elsajátítsák az értékesítés lépéseit, alapismereteit, az értékesítői magatartás és szemlélet sajátosságait, fejlesszék kommunikációs készségeiket.
Kiknek ajánljuk?
A tréningünket elsősorban aktív értékesítőknek, üzletkötőknek, és értékesítési cégek ügyfélszolgálatos munkatársainak ajánljuk.
A tréning moduljai
-
értékesítési alapismeretek
-
értékesítési módszerek, technikák
-
tárgyalástechnika
-
kommunikáció
LOGISZTIKA TRÉNING
A tréning során a résztvevők elsajátítják a logisztika alapismereteit, megismerik azokat a módszereket és eljárásokat, amellyel a logisztika költségeit csökkenteni lehet, hatékonyságát pedig növelni képesek.
A tréning moduljai
- logisztikai alapismeretek
- SCM rendszer felépítése, működése
- beszerzési alapismeretek
- folyamatirányítás
- készletkezelés
- leltározási ismeretek
ÜGYFÉLSZOLGÁLAT TRÉNING
A tréning célja a résztvevőkkel megismertetni azokat a kommunikációs eszközöket és technikákat, amelyek az ügyfélszolgálati tevékenység során hatékonyan alkalmazhatóak. A tréning végén a résztvevők képesek lesznek az ügyfeleket empatikus módon kezelni, a cég érdekeit határozottan képviselni, konfliktus helyzetből győztesként kikerülni és a reklamációkat professzionálisan kezelni.
A tréning moduljai
- ügyfélszolgálati alapismeretek
- ügyfélszolgálat jogi háttere
- ügyfélszolgálatok eszközrendszere
- ügyfélkezelési technikák
- konfliktuskezelés
PREZENTÁCIÓ TARTÁSA - EFFECTIVE PRESENTATIONS
Ezt a tréningünket mindazoknak ajánljuk, akiknek munkahelyükön rendszeresen kell célnyelven prezentációt tartaniuk. A tréning során a sikeres prezentációhoz szükséges nyelvi eszközöket és prezentációs technikákat fejlesztjük, de emellett a képzettek minden nyelvi készsége fejlődni fog. A képzés abszolút gyakorlatorientált és a résztvevők igényeire szabott, a problémák azonosítását a kompetenciafejlesztés, majd a kipróbálás és visszajelzés követi.
TELEFONOS KAPCSOLATTARTÁS - KEEPING IN TOUCH
ÜZLETI LEVELEZÉS - SMART WRITING
Tréningjeinket azoknak ajánljuk, akik a célnyelvben legalább középhaladó szintet érték el, és napi munkájuk során rendszeresen kell írásban célnyelven kapcsolatot tartaniuk üzleti partnereikkel. A résztvevők megismerkedhetnek mind az angol, mind az amerikai üzleti levél főbb típusaival, formai jellemzőivel. A tréning fókuszában elsősorban az üzleti levelek szerkesztése és a megfelelő stílus megtalálása áll.
VITAKÉPESSÉG FEJLESZTÉSE - GAINING VOICE
Ezt a tréningünket mindazoknak ajánljuk, akik úgy érzik, megfelelő nyelvi eszközök híján nem mindig képesek megfelelően képviselni nézeteiket, érdekeiket tárgyalásokon, értekezleteken. A képzés fő célja a szóbeli kommunikációs készségek fejlesztése, olyan nyelvi elemek megtanítása, amelyek segítségével a képzettek nagyobb önbizalommal kapcsolódhatnak be bármilyen vitába. A célok elérése érdekében elsősorban szerepjátékokat és szimulációkat használunk.